"Män som hatar kvinnor"

Huj, vad denna dagen har gått fort!
Hann inget bloggande på morgonen som jag hade planerat.
Först jobba, hem igen och bråka lite med Bredbandsbolaget som har strypt min telefon (bytt från Telia)
...utan att jag har hunnit få hem modem så jag kan använda den :(
Efter det - utvecklingssamtal i skolan, åka buss till Hageby för att handla & hämta Chayahs kortison på apoteket.
sen missade vi bussen och gick hem i stället! (tar bara 20 min med 4 supertunga matkassar) *pust*

Det blev i alla fall enkel och lätt mat idag eftersom vi var trötta och tiden sprang iväg
- skivad kycklingfilet och potatissallad. =)

I går kväll var vi ju på bio och såg "Män som hatar kvinnor", som jag berättade innan.
Den var så himla bra!
Jo..jag vet att jag har bestämt att jag inte ska börja på nån ny bok innan jag har läst ut alla halvlästa böcker...
Men jag är sååå sugen på att läsa de andra böckerna i serien nu!
Har bara hunnit med att läsa första boken, men har de andra i bokhyllan.

Hmm...jag kom just på nåt!
Om man ser alla böcker som en helhet (det är ju faktiskt en triologi)
så är det ju som om jag läser klart första boken....!
(hehe..smart va?)  ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur reagerade du när becca berättade att hon var gravid ?:)

2009-03-12 @ 18:53:35
URL: http://jezzo.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Du är så duktig mamma! Saknar dig :(

2009-03-12 @ 23:16:01
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Var filmen sevärd tyckte du? Vet inte om jag ska läsa boken först..vad tycker du? Brukar faktiskt se filmeerna först, sen läsa böckerna...mmjjjaaa, vet inte hur jag ska göra::// Ha´ det!! Hälsa din dotter Rebecca..// Vilken superdupermamma!!!! Hon är ett ideal för många unga mammor!!

2009-03-12 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0