Från Gudarnas Boning

Jag hittade en spännande liten ask i hälsokostaffären.
Ett örtsalt med Sveriges egen Rymdblomma, Tomas Di Levas varumärke på.
Självklart var den "laddad med Di Levas Kosmiska Ljus"
...och lika självklart köpte jag den!



Jag älskar örtsalt, och Herbamare är min favorit på både smörgås och mat.
Di Levas smakar lite mer dill och persilja.
Gillades mycket!

I samma serie hittade jag även Di Levas Rymdpasta.
Den var dyr.
Den köpte jag inte.
Jag låter uppgiften att skicka mig till Kosmiska höjder gå till min andra hälft.
Free of charge.

Se där ja.
Jag kunde skriva om annat än mat.

Kommentarer
Postat av: =(

Sponsring av Sveriges största hycklare, kvinnomisshandlaren Di Leva.

2011-02-23 @ 18:11:18
Postat av: Vigdis

Anonym: Jag har också hört ryktena om att Di Leva skulle ha misshandlat sin före detta. Vad som egentligen hände vet bara dem. Vad jag kunde googla fram blev utredningen nerlagd. Skulle det ändå vara så att han har gjort det han är anklagad för, så hoppas jag verkligen att han får sitt straff i form av dålig karma,eller något annat han säger sig tro på. Jag tror personligen att det finns en speciell plats i helvete för karlar som ger sig på sina fruar....Nära där alla som förgriper sig mot barn brinner... Nu är jag inte något personligt fan av varken Di Leva eller hans musik. Jag såg örtsaltet helt enkelt som en rolig grej. :)



*Kram*

2011-02-23 @ 18:34:18
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0