True Colors

Jag har en vän.
En trogen själsfrände som har burit mig i sitt hjärta när jag har kämpat.
Som har berömt mig, tröstat, stöttat och uppmuntrat.
Alltid!

Vi har delat så mycket med varandra.
Skrattat och gråtit, svurit och förbannat.
Vårdat, gjutit betong, silversmidat, plåstrat om varandras sår.
Du är en del av den jag är.
Och jag är så tacksam att du är min vän.

Sen en tid tillbaka har du haft en tuff resa.
Du kämpar på...fastän reservtanken tagit slut flera gånger.

Jag vill ge dig denna sången.
Från hela mitt hjärta.
♥Finaste Pella.♥




You with the sad eyes
don't be discouraged
oh I realize
it's hard to take courage
in a world full of people
you can lose sight of it all
and the darkness inside you
can make you fell so small

But I see your true colors
shining through
I see your true colors
and that's why I love you
so don't be afraid to let them show
your true colors
true colors are beautiful
like a rainbow

Show me a smile then
don't be unhappy, can't remember
when I last saw you laughing
if this world makes you crazy
and you've taken all you can bear
you call me up
because you know I'll be there

And I'll see your true colors
shining through
I see your true colors
and that's why I love you
so don't be afraid to let them show
your true colors
true colors are beautiful
like a rainbow

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Och din vän uppskattar säkert dig jättemycket, det är inte många som får sån här rak uppskattning. Underbart!

Sv: Numera när jag inte har hund försöker jag ändå hålla igång mina morgonpromenader, men jag börjar bli duktig på att hitta på ursäkter. Men inte i dag. :D

2010-12-16 @ 18:07:24
URL: http://svorskan.se
Postat av: Anonym

Jaa, din vän uppskattar det såå mycket!

Du inspirerar mig.. varje sekund med din egna kamp som kallas livet. Din konst inspirerar mig, dina ord o tankar inspirerar mig! (även de som är direktkälla ur Aftonbladet)

Love u <3

Finaste Pella (det är mitt nya nick, kändes så bra! tss

2010-12-17 @ 09:24:28
URL: http://daggdropparogallsyra.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Tjenare, Hur mårs de?:)

2010-12-22 @ 11:24:55
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Pia Hagman

Det är en ömsesidig uppskattning, som de verkar! :o) Det är fint med vänner som finns där.. i vått och torrt!! Sådana ska man hålla fast vid..

Hoppas du får en underbar jul! Kram!

2010-12-22 @ 21:47:31
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0