Konsumenttips!

Jag ser det som min medborgerliga plikt att som konsument utfärda en varning....eller två!
Här finns en chans att spara både tid, pengar, lukt och smaksinne!

1. Om du INTE vill lukta som du har badat med kläderna på i en parfymfabrik,
så undvik detta sköljmedlet!
I affären luktar det visserligen gott. På kläderna x 100
Normal dosering är uteslutet, och homeopatisk utspädning ger inte så mjukgörande effekt.




2. Jag gillar Kokos.
Denna juicen smakar möglig banan. Med en bismak av Kokos.
Ingen lyckad kombination.


Kommentarer
Postat av: Pia Hagman

Så bra att du varnade för det där medlet. Sist jag var i affären så stod jag med flaskan i handen, men ångrade mig. Ett helt rätt val, m a o!! :o)

2010-12-16 @ 16:17:34
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: pelle

hahaham, vi hade precis samma skit här hemma och alla höll på att förgås av stanken. fy fan!



aaah, mordhot alltså? jag gillar't!

2010-12-20 @ 21:17:16
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0