Mange Schmidt

Jag laddar!
Vi ska på kryssning i morgon, 10 snälla flickor från jobbet.
Jag tvättar, sorterar kläder och funderar hur mycket x-traplats
man ska räkna åt taxfree.

När man ska ut på kryssning är det bra att komma i stämning,
och då tänkte jag: finns det bättre sätt att komma i rätt stämning
än att lyssna på artisten som ska spela på båten?
Det borde vara ett säkert kort.
Så jag letade fram snubben på Spotify och körde.

Smakprov:



Sen försökte jag en låt till. (han kan ju ha haft en reallybadlåtday)
Spolade lite.
En till.
Partystämningen uteblev.
Fikk snarare symtomen av en lätt depression!
Och tinnitus.

Nåja!
Det finns nog annat att roa sig med på båten misstänker jag.

Nu ska jag packa mera ;)




Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det verkar bli trevligt! Ha det riktigt mysigt, alternativt roligt också!

2009-10-15 @ 21:48:17
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Vad roligt att åka på kryssning! Ha det så jättekul, med eller utan Mange Schmidt. Sköt dig inte för bra bara:)



Sv: Tack för din kommentar. Det är en kall människosyn politikerna har tycker jag.

2009-10-15 @ 21:50:51
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0