Fräsiga sugrör och slagna kaniner

Huj...vad man är seg i dag...
En sen frukost bestående av rostade mackor med nougatkräm,
lingondricka & kaffe satt väldigt bra i magen.
Jag läser bloggar och kollar vem som vann Melodifestivalen
Nadde spelar GTA 4 på X-Box

Gårdagen var hur nice som helst.
Ett helt gäng glada, goda och galna tjejer = som hittat för en lyckad kväll!
Cicci hade köpt in massor med ingredienser så man kunde blanda egna drinkar.
Frusna frukter & bär, likörer, läsk, glass, färgglada smaksättningar, fräsiga sugrör och små paraplyer.
Sen spelade vi Twister - bökande och balancerande av armar och ben på färgprickig plastmatta,
och efter några egenpåhittade drinkar vågade jag även Singstar.... ;)
Cicci bjöd även på alldeles underbara piroger under kvällen,
och blandade Piggelindrinkar som hon bjöd runt på.
Runt 24 var det ett gäng som pep iväg till Wasa, fast jag stannade väl en dryg timme
och kollade ett sjukt Wii-spel då man skulle smälla till små kaniner.. (!!)
Jaja...
Vid 1.30 var jag i allafall hemma hos Nadde igen... efter en promenad förbi Kyrkogården,
där jag fick en alldeles fantastisk idé att ta vägen runt, i stället för att gena igenom i mörkret.
(Är ju faktiskt lite mörkrädd, och ensam genom kyrkogården verkade inget lockande)
Kruxet var bara att det var rena leråkern där
- och det är ingen bra kombination med högklackade stövlar...
Väl, jag tog mig dock helskinnad hem.

Nadde hade hängt med sina bandpolare och kollat Melodifestivalen.
Hehe...eller inte..... ;)
Nä, de hade bara snackat och tagit några öl, och han var hemma långt innan mig.

Jag har inte laddat upp några kort från  än..men lägger in lite senare i dag.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Låter som en jätterolig kväll :)



Läste du inte mitt inlägg om dig? Eller var det inte så roligt att du ville kommentera? :P



puss

2009-03-15 @ 15:42:25
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0