Glassigt

Det går bra för mig.

Fast jag är lite tråkig i bloggtemaväg nu för tiden.

Jag försöker att hitta annat att skriva om, men på något konstigt vänster
är min hjärna inställd på mat.
Varje gång jag får en idé till ett blogginlägg, så är det oftast matrelatrat.

Den här gången med.

Mitt fokus (eftersom jag är en godisråtta) har varit nyttigt godis.
Smoothies och andra godsaker som gör vardagen lite roligare.
Jag provar gärna recept på sånt om någon vill dela med sig!

Jag fick ett par recept av Lotta, min gulliga coach:

Det här är glass - gjord på frusna hallon, banan och kakaopulver.
Det var inte så gott....
Ovanpå ligger en kaka gjord på solrosfrön, pumpafrön, mandel, aprikoser, tranbär och russin.
Det var supergott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0