I natt har jag förmånen

att vara barnvakt åt mina underbara barnbarn Tindra, Tuva & Enya.
Intensivt och kul!
Rebecka fyller ju (som jag skrev) år i dag, och får en välförtjänad barnledig kväll.

I dag har vi lekt:
"Kolla hur mycket golvyta ett  halvfullt vattenglas kan fylla!",
"Full tallrik med köttfärsspridning",
"soffa, russin & läskleken" och
"Det var inte jaaaag!!!!!"
Men nu säckade dem ihop och sover sött.
Och jag ska surfa runt lite och samla ny energi tills i morgon bitti ;)


Här ett kort på mina guldklimpar  från i sommras då vi var i Lofoten (Norge).


Kommentarer
Postat av: Svorskan

Hahaha! Då kommer du att sova gott i natt, de timmarna du sover. ;)

Sv: Jag "har dig" på Bloglovin, så du kommer inte undan. ;)

2010-11-26 @ 22:02:10
URL: http://svorskan.se
Postat av: Råg-Rut

Det är bara så festligt, det är Rebecka x 3! Jättefina tjejer, verkligen.

2010-11-27 @ 16:35:25
URL: http://knackebrot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0