Glöggkväll

Jag har faktiskt hunnit med att göra även trevliga saker denna vecka.

En välbehövd Glöggprovning & Julklappsbytarkväll
hos min fina vän Pernilla, låg på schemat i går kväll.

Det fungerar som så, att man tar med en flaska glögg - helst ingen tradisionell,
och sen provar man varandras glögg! Och hoppas på lite julstämning.


En Cognacspetsad glöggvariant hade jag med mig.
Den var faktist mycket god!




Sen skulle vi byta julklappar med varandra.
Man skulle ta med 2 julklappar var.
Den ena något man köpt för max 50 kronor, och den andra något man gjort själv.
Sen drar man lott om vem som får vilka presenter.

Denna tavlan gjorde jag:


Kommentarer
Postat av: Svorskan

Har du gjort tavlan själv? Den är jättefin!! Och jag kan tänka mig glöggen smakade, stärkvinsglögg - JIPPI!! :D

2010-12-12 @ 19:16:09
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0