*I´m walking on sunshine*

Om det är klart och soligt efter två kyliga och regniga dagar...

                                       - så är det för­modligen måndag.                                                                                 

 

 

~H.B.~

 

 

 

 

I dag vaknade jag av att solen sken inn genom mitt sovrumsfönster.

Himlen var klarblå, och det han nog inte känts så vårlikt sedan....eh...förra våren?

Jag borde känt mig upplyft och pigg efter denna himmelens energispruta,

.............och det gjorde jag också - fast i själen.

Min kropp var så trött, så trött, och fattade inte riktigt att det redan var morgon.

Jag är fortfarande trött, men jag får väl skärpa till mig och pallra mig i säng

tidigt för en gångs skull....

*talar hårt och strängt åt mig själv*

 

Jag fick förresten en efterlängtad bok i dag!!

Den sista boken i Twilight-serien, "Så länge vi båda andas" hade förhandsbeställts

och damp ner i min brevlåda i dag . 

Ytterligare en orsak att lägga sig tidigt med andra ord ;)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va skönt att ni har lite vårväder där uppe. Här i Skåne har det varit mulet hela dagen. Hoppas solen kommer fram imorgon istället!



Twilight - Alla säger den e så jäkla bra! Ska man se filmen först eller läsa böckerna?

2009-03-16 @ 19:22:32
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Sill-Britt

Tack för grattiset! Jag är jätteglad över att vara med i TheCritics. Jag är så stolt så stolt!

2009-03-16 @ 20:39:11
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Michaela

va roligt att du kollade in på min blogg:)

Din e jätte fin den med:), underbar dotter och barnbarn du har:)

kramkram

2009-03-16 @ 21:32:46
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com
Postat av: mammabecka

Ha en mysig kväll, min fina mamma!

kram

2009-03-16 @ 22:32:09
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Jonas

Mys. Måste också börja vakna tidigt. Köp en väckarklocka till mig? =)

Tjejerna här på internatet tjatar hela tiden om Twilight och speciellt om Edward (och ännu mer om Rob Pattinson), så man är ju lite tveksam men det kanske blir att jag kollar upp twilight någon gång.

2009-03-17 @ 01:42:00
Postat av: Emma

Åååhh, jag älskar Twilight böcker. :D Hämta min fjärde igår och ska läsa mer ikväll. :D Det är riktigt spännande. :D

2009-03-17 @ 22:36:39
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Mariann

Den siste boken er best. Kjempe spennende!

ENJOY!

2009-03-22 @ 02:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0