Sex and the City

Oj, vad helgen rusade i väg!
I lördags haglade det här!
HAGLADE!! I juni!!!
Det var dock 16 grader - konstigt nog...

Firade ni nationaldagen?
Well, jag firade nationaldagen på ett mycket annorlunda sätt!
Jag och ett gäng tjejkompisar var nämligen på sexparty.
Alltså - för att klargöra - vi hade inte sex och vi var fullt påklädda!
(Utifall fantasien rusar iväg med någon nu...)
Det var en tjej från "Kondomeriet"som visade och demonstrerade leksaker,
oljor och spexiga prylar...för vuxna, kan man säga.
(Och nej, hon var heller inte naken - bara för at klargöra faktum)

Vi var 14 bruttor som samlades hos Sanna (som var värdinna för kvällen)
Underbara pajer, sallad och en fantastiskt naturtrogen tårta,
konstnärligt formad som ett manligt könsorgan som Pella
med sina flinka fingrar hade skulpterat. ;)
(såg liiite bisarrt ut...hehe)
Lite kaffe, vin & öl på det, och vi förvandlades till ett gäng fnittriga tonårstjejer.

Och äntligen fick man se den omtalade Mr. Rabbit från Sex and the city i verkligheten!
Jag citerar en av tjejerna som redan hade en "kompis" som hade en:
"Den här....skulle jag kunna ta ett lån för att köpa! Så bra är den!!"
(sa hennes kompis....sa hon..)

Behöver jag berätta att "Kondomeriet" slog försäljningsrekord den kvällen?

Bilderna nedan har jag med flit lagt in som klickbara miniatyrer
(......för känsliga själar.)
Så ni kan välja ifall ni vill ta del av vår kväll, eller bläddra vidare!
I rest my case ;)



Pella skulpterar              Mr. Bisarro
               


                  

Let the show begin
         Som barn i en godisaffär
                                

"sen vill jag prova"              Bondagemodell                      "Ole, dole , doff....."
                                 

Det här var tydligen en sak att  sticka upp dit solen aldrig skiner!
Har aldrig förstått vitsen med att sticka in saker där det ska komma ut saker...
....men smaken är  - som baken ;)
                                      

Utlottning! Katrin blev den lyckliga vinnare av en livs levande Strapon!
 


Ja, och sen roade vi oss med Singstar!   Jättekul hade vi =)   
                  

Ojdå.....fel bild!
Ja, som sagt...vi roade oss med Singstar ;)
 

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Haha! Roliga bilder :D

2009-06-08 @ 23:46:42
URL: http://mammabecka.se
Postat av: Johanna

Jag skulle varit där! Sexpartyn e alltid så himla trevligt! God mat, trevligt sällskap m.m :-)

Roliga bilder förresten! :P

2009-06-09 @ 07:04:53
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Pia

Tack för dagens asgarv!!! Ni måste haft skitkul!!! ;o)



Tack oxå för dina fina ord om mina bilder.. Jag älskar att fotografera och är såå nöjd med att min mobil tar så bra foton.. Så slipper jag kånka på systemkameran när jag går ut.. det skulle min nacke protestera emot..



När det gäller spikmattan har jag lite svårt att uttala mig då jag aldrig legat på den andra sorten.. Däremot har jag lutat mig mot bägge mattorna samtidigt och jag säger som så: du lutar inte för mycket och för länge på den sorten jag har!!! :o) Så ja, jag TROR att min sorts matta ger en djupare effekt eftersom piggarna är längre och betydligt hårdare. På min nya matta är ena delen med stenhårda piggar och den andra delen med hårda, men lite böjligare piggar.. Den var jätteskön att ha i nacken men i bakskallen blev det för mycket så jag var tvungen att ha en handduk emellan!! :o)



Jösses.. vilket lång kommentar det blev.. och så verkar det som om jag är återförsäljare av spikmattan oxå!!! Hahahaha... Men jag älskar den, så är det bara!

2009-06-09 @ 19:31:44
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vilka roliga bilder.. Synd att jag inte kunde vara med... Ser ju nästan ut som att Jenny är påväg att göra nått annat med den röda än att sjunga...trallalala*

2009-06-09 @ 20:32:50
Postat av: IronGirl

Haha verkar vara en underbar kväll. Spännande sånt där ;)

2009-06-10 @ 13:01:22
URL: http://www.irongirl.se
Postat av: Tessan

Den säljaren är kanonbra, haft henne på partyn här några gånger =)

2009-06-10 @ 17:41:06
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

vilken toppenkväll ni verkar ha haft och den tårtan såg riktigt cool ut.

Vad mycke grejer hon hade med sig. hade inte tjejen som hade mitt party för ett tag sen :(

2009-06-12 @ 21:37:45
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0