Nu skiner solen igen!!


Jag har förstått grejen med regn och kallt väder nu!
Det är för att man ska uppskatta när molnen lättnar och soliga strålar tittar fram.
Jag älskar när SMHI har fel åt rätt håll. =)

Kvällen har bestått av ljuvliga dofter och ljus inomhus också.
Jag har nämligen varit värdinna på ljusparty - eller Partylite som det egentligen heter.
Men det säger ju inget om vad det är, så jag säger ljusparty.
(Visste du förresten att mormoner inte heter mormoner, utan
"jesu kristi kyrka av sista dagars heliga"? ....Lite samma sak tänker jag)   ;)

Det var en arbetskamrat som demonstrerade produkter i alla fall,
och det var väldigt mycket man ville ha...och det var väldigt bra produkter.
Lyktor, doftljus och spaprodukter med alla möjliga dofter
- säkert 20-30, som vi satt och knarkade in i små burkar så vi blev alldeles yra.
Men som på alla såna partyn, så var det inte gratis direkt. =(

Beställde i alla fall lite blandade småljus med olika dofter.
(Jag hade egentligen inte tänkt handla - men jag misstänker att det är därför
man ska lukta på de små burkarna, så man blir yr och beställer ändå..)

Ulrika höll i visningen


Det såg lite trevligare ut utan blixt - men jag lägger ut kort ändå =)


Bilden tagen precis innan Viveca och Camilla blev yra och fyllde i beställningar.



Aide - grannen med svärdotter eller vän till hennes son,
(Fick inte riktigt kläm på det där) som luktar på små burkar




Kommentarer
Postat av: Sune...the girl

Har vart på sånt ljusparty, vet exakt vad du pratar om..jag beställde och ....dom står fortfarande i ett skåp efter 3 år s.

2009-06-04 @ 06:23:47
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Anki

Ljuspartyn är dunderroliga...och dyra...fast de ljusen är de enda som faktiskt doftar gott även när de brinner...Jag gillar dom skarpt...Men du, ni ska lukta på kaffe emellan varje ljusdoft, då rensas luktsinnet och dofterna blir tydligare;)

Kramar

2009-06-04 @ 07:56:48
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Camilla

fan va snygga vi är... Viveca o jag..:P

2009-06-04 @ 19:18:42
Postat av: Pia

Före jul var jag på ett sånt party och beställde teljus i fransk vanilj.. Mmmmmm, så underbart de doftade och alla ljus är slut. Jag tände dem varje kväll vid min dator och satt här och sniffade ett par timmar!! ;o)

2009-06-04 @ 20:15:32
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0