Spiderchick och pärlor

Jag är inne i en period av konstiga drömmar.
I natt drömde jag om Spiderchick minsann!

Först drömde jag att jag var på en marknad...eller det var nog en auktion när jag tänker efter.
Jag kollade på en massagestol - en sånn där man trycker på knappar och den masserar på alla ställen där man annars inte kommer åt.
(jag har faktiskt velat ha en sånn...jag smygmasserar mig när jag är på Media markt, city gross och alla affärer som demonstrerar dem)
Den var jättefin, och hon ville bara ha 1000:- spänn för den.
Men (det finns alltd ett "men" om det är skamlöst billigt) - om man la händerna ner på armstödet för snabbt,
fick stolen fullständigt spader och masserade hejvillt.
Så jag köpte inte den ändå...

Sen traff jag Spiderchick och hennes mamma (!!)
Jag fick en jättefina orkidéer av dem, och en kartong med spännande saker.
Jag blev så glad och skulle bara ställa sakerna på ett säkert ställe.
När jag skulle sätta ner kartongen på en hylla, var det någon som pratade till mig,
så jag blev rädd och tappade ner grejerna för hårt - och en jättefin sockerskål gick sönder...
Jag är ledsen Spider :(  ....den kanske går att limma?

Sen fick jag dessutom en uppenbarelse!
Trodde ni att det hette "skillja på äpplen och päron"?
Hah! För det gör det inte!
Det heter "skillja på pärlor och kaniner" Sådetså!
(jo..det sista har jag också drömt, men det behöver inte vara mindre sant ändå....)   ;)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

hahaha najs dröm =))

2009-02-17 @ 08:13:15
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Hahaha!! sjuk dröm!

2009-02-17 @ 09:42:03
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så socker-soppskåla gick inte att limma?

Fruktansvärd mardröm :)

2009-02-17 @ 10:01:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0