Och vinnaren är......... : Kalle P!

Det har inte hinnits med mycket dator i helgen - och inget bloggande heller då shopping, födelsedagspresentinköp, 
film, Mc Donalds och glass har legat längst upp på schemat.
På fredag skjutsade vi C och D till sin pappa inför helgen, och sen Ingelstabesök och Toys'R Us i jakt på tramptraktor m/skopa till Millekillens 4 årsdag, tittade förbi Järnia och ISAKs konkursutförsäljning, en liten sväng till JULA,  handlade McDonaldsmat som vi tryckte i oss, Nadde matade fiskar och monterade en sladdhylla i sin racklåda. (..sa jag rätt nu älskling?)
Sen var Naddeplutten alldeles slut och somnade från mig....
Lördag: SHOPPING!
Biltema
- Finaste tramptraktorn! + lite annat jox som hörlurar till Chayah och batterier åt Daniel.
IKANOhuset - Snyggaste stövlarna! Halva reapriset på Kalle P skor, som då blev 350:- (vilket också är en hel del pengar, men inte med tanke på att de kostat 1400:- )
IKEA -
*
Lunch (för att ge energi och ultimata shoppingkrafter)
*2 Pottor åt Rebecka.
Tyvärr fanns inte svarta eller röda pottor kvar som jag hade tänkt köpa,
så det blev grön & turkos i stället. (snyggt det med)
*Svarta tidskriftsamlare för bättre ordning i mina papper. (kan alltid hoppas på det i alla fall)
*3 papperskorgar (för bättre ordning i övrigt)
*TINDRA - doftljuslyktor ( för att ha ett litet Tindra-ljus här hemma också)
*tyg (för att klä en bildram jag sedan länge planerat göra en tavla av)
*Svart/vita sängkläder (billigt)
För att ge kvällen ett värdigt slut, svängde vi förbi ICA för chips, rabarbersaft, lakrits,  
glass (Skogsbär, Citron& Lakris + Ben & Jerrys "Phishfood")
och hade värsta glass och filmmyset hemma.

Söndagen har varit lugn och mysig.
Nadde var morgonpigg och gick upp innan 9 för att spela gitarr och lät morgontrötta mig få sova ett tag till....tack bejbi  ;)
Sen åt vi frukost och kollade på Polarexpressen.
Det är egentligen en animerat barnjulfilm som jag har haft ett tag, men jag orkade inte spara den tills nästa jul.
Trots att julstämningen inte riktigt infann sig var den helt ok.
Väl - inte världens bästa men... Inte dålig heller.
Skit samma. Jag kan i allafall stryka den från litan över "filmer jag borde se eller radera"

Mina nya stövlar:


Jag ser lite missnöjd ut - men är jätteglad!
..hmm, ser lite missnöjd ut, men är rätt lycklig här.

Tygtavla
Taveltyg

Tindras pottor
Tindrapottor


Tindraljus
tindraljus



Och så här glada och trötta var vi sen:

glada och trötta

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Ni verkar ha haft det kul :) Tack för hjälpen!



Fina är ni också!

kram and love you!

2009-02-01 @ 21:07:17
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg du e morsan=) hehe,, kram på dej

2009-02-04 @ 09:05:58
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: annica

du och din dotter är värkligen lika! :)

2009-02-04 @ 14:34:48
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: Isabell

Första gången jag kikar in i din blogg, följer Rebeckas blogg så det var så jag hittade hit ;) Ville bara säga att du och din dotter är otroligt lika varandra, ni ser mer ut som systrar än mor och dotter :) Ha det så bra! Kram

2009-02-04 @ 16:52:28
URL: http://isabellasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0