Tindras Kalas

Mysig, härlig, busig och härlig lördag har vi haft!

Vi åt lite mat först - korv med mos...och bröd för de som ville ha.
Sen öppna paket,  fika, snack, fota, bus, mysa bäbis, torka kräks,
kolla Rorry (barnprogram) på finska, byta blöja, kramas.....och sen tog dan slut!
Så himla fort! :(

Här kommer lite bilder från Tindras kalas:
(bilderna är klickbara)

Tindra äter korv med mos.
Hon Älskar tydligen korv, och hon upprepade oavbrutet 
"
massa kojv, MASSA kojv, massa KOJV"
från korven låg i paketet tills den låg uppstyckat på hennes tallrik.



moster Chayah och faster Ronja matar Enya och Tuva



"Lyx" skoleboller specialgjorda åt Tindra


Tindra vill fika NU!


Och så här nöjd kan man bli när man äntligen får smaska i sig:


Då får man dessutom mer energi att busa i leklådan.


En arg min...fast sekunden efter skrattade hon - BusLotta


Mille visar Tindra mobilkameran.
Hon är jätteintresserad och han förklarar:
"Det här - är pappas jobbarkompisar."
Tindra nickar och pekar - "Pappa!"
Mille förklarar tålmodigt att hans pappa inte finns med på bilden,
bläddrar vidare och berättar ingående om varje kort.


Sen tar han lite kort.
Tindra som är en van fotomodell
poserar gärna.


Tindra, Farbror Daniel och Nadde


Pappa Coffe & Tuva


Mamma Becka & Enya


Enya sötnos


"Hestn" & Enja leker


Rebecka & jag...
jag ser ut som jag sväljer ett leende, en kamel eller nåt.
Jaja..


Min vackra, duktiga dotter


Kommentarer
Postat av: mammabecka

Det var jättekul mamma! Tack för en härlig dag! Hoppas ni kan komma snart igen! Och du, skolebollene var sååååå goda! TACK!!

älskar dig jättemycket :)



Ps. gillade bilden på en arg Tindra, hehe ds.

2009-02-21 @ 21:33:44
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: SolSkuggan

Kom just från Beckahjärtat. Men så skoj att möta hennes mor. Så verkligen fin du är! Så fina bilder från Tindras kalas. Hon är ju bara för go den lilla tjejen som redan är 2 år fyllda! För att inte tala om Enya och Tuva som alltid masar häck i häl:)

Becka är mer än duktig.. Jag tror hon är unik i sitt slag. Henne måste vi verkligen lyfta fram på det ena eller andra sättet..

Ha det gott Vigdis önskar dig det bästa av allt.

Kram från mig







2009-02-21 @ 21:49:14
URL: http://solskuggan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är så himla lika:)

2009-02-21 @ 21:56:05
Postat av: SolSkuggan

Tack tack goa Vigdis för besöket hos mig. Vi är rörande överens om Beckahjärtat. Hon är så unik! Men jag kan förstå om hon fått en massa "skit" som du säger.. Hon har en superblogg där hon delar med sig av det mesta om sina barn sin vardag och Coffe.

Tyvärr finns det många många som är så avundsjuka så.. De sitter med 1 barn max 2 som tycker de sliter häcken av sig. Och sen läser de Beckahjärtats blogg. Då faller alla fjädrar..

Jag är bara en besökare hos Becka. En mamma och mormor till 2 undersköna killar. Men jag vet att värdesätta såna som Becka och de är inte många.

2009-02-21 @ 22:58:37
URL: http://solskuggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0