"Ain't No Mountain High Enough"

Kvällen har förflutit med  film ("Robotar") , kycklingklubbor och rabarbersaft.
Kanske man skulle ge sig på att läsa klart någon av alla böcker som bildat torn på mitt nattduksbord?
Jag älskar böcker, men har en svaghet (ja, bara en...såklart!) - jag har en tendens att börja på en ny spännande bok innan jag läst klart den jag höll på med.
Sen händer det , ibland, att jag får börja om från början för att jag glömt det jag redan läst.
Men det är en annan historia.

Mitt nattduksbord

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Hahaha! Då vet jag vart jag har fått det ifrån ;)



Gaaah! Jag blir galen! Jag kan aldrig läsa klart en hel bok utan att byta böcker däremellan. Håller på med "Brunstkalendern" nu, jag har läst om den ett par gånger för att jag glömt vart jag var, är ju så sugen på att läsa mina andra böcker!!

2009-02-02 @ 11:26:58
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag skulle precis skriva vad Rebecka skriver! Det är ditt fel alltså! :) Jag har säkert tio böcker på mitt nattduksbord just nu. Två av dem lånade från skolbiblioteket till och med...

2009-02-02 @ 18:38:05
Postat av: Nadde

Uggha.. Jag håller på att bli som dig... Jag har tre påbörjade böcker nu, det har aldrig hänt förut =/

2009-02-02 @ 18:58:09
Postat av: vigdis

Haha... vad roligt att jag har sån karisma att jag kan styra min omgivning ;)

2009-02-02 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0