Kalaspingla

Aili - Naddes mormor fyllde år i går!
(...tycker namnet är så underbart vackert!)
Hela 80 år fyllde den tjusiga hattprydda damen, och vi var bjudna på kalas.



Efteråt, mätta på smörgåstårta och marsipantårta, kom jag med det fantastiska förslaget
att toppa det hela med en glass på McDonalds =)  ...vilket vi gjorde.

Då kom Nadde med en crazy idé om att det skulle vara skönt att röra på sig lite!
Till exempel med minigolf vid Vrinneviskogen.
Vilket vi också gjorde.
Det var faktiskt riktigt kul!
Och jag blev inte sur och tjurig när det verkade som om Nadde gjorde
hela banan med minst poäng heller.
Faktiskt.
Men det är tydligt att jag har traumatiserat Nadde sedan vi bowlade i februari.
Han försökte nämligen äta upp resultatlappen när jag frågade hur mycket poäng vi fick var!

Efteråt fanns det bara en två saker att göra:
*Inta soffan i horisontalt läge
*Kolla film
(The Transporter)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Verkligen fint namn. Hon ser så pigg ut! :)

2009-08-02 @ 21:14:35
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Låter härligt! :) Du glömde skriva att jag förstörde eran lilla glasstund genom att ringa dig hela tiden :P



Fia undrade om Tindra kunde sova hos henne nästa helg fre-sön men jag sa att du skulle ha henne åtminstone en natt, ellerhur? Det var så jag uppfattade dig iaf.



älskar dig!

2009-08-02 @ 22:09:24
URL: http://mammabecka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0