Najs Bajs

Jag har börjat testa Allmyn mot min pollenallergi.
Det är ett naturläkemedel som man ska ta morgon och kväll.
Har bara tagit i dag, och man får väl ge det några dagar innan man kan säga hur det fungerar på mig.


Är extremt trött nu pollensesongen, och vanlig traditionell allergimedicin gör mig ännu tröttare.
Jag ger det väl ett par veckor!

Jo - nu sa jag nyss att jag var trött
(eh..ja..och för ett par inlägg sedan att jag inte gillade våren..)
- men i dag var det som om solen gav mig en extrakick!!
Jag begav mig ut på vägarna och cyklade som en tok.
Jag ägde både trottoaren, cykelbanorna och vägen
- verkligen ett under att man kom helskinnad fram.
Skojar inte när jag säger att jag kände mig nästan hög på solsken.

Tror att ruset fortfarande satt i när jag var och handlade snygga innetofflor
....som inte passade
när jag kom hem sen.

Handlade miljöovänlig toapapper bara för att det var snyggt. Lila och knallrosa.
(Nej vänta..jag kollade. Det står "Den gröne Punkt" på förpakningen.
Det låter väl kravmärkt o bra?)
Så då kan man lyxtorka sig med gott samvete ;)


Kommentarer
Postat av: mammabecka

Härligt mamma! :) Hoppas du blir pigg och glad! Var inte du och träffade Robban A och Gert F i dag???? Nyfiken ju!!



puss :)

2009-04-04 @ 22:43:44
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0