Helgen

..har varit alldeles underbar.
Så det har inte funnits varken tid eller lust att vårda bloggen =)

Lite dokumentation:

Nadde blev tydligen inte avskräckt av Bowlingkvällen  för en dryg månad sedan,
då jag visade upp min dåliga förloraregenskap med råga.
...så han drog med mig på Frisbee Golf!
Och gissa vad?
Jag blev inte det dugg sur, och tyckte det var jättekul!
Nu kan det bero på att jag fick kasta så många gånger jag ville -
men det kan också bero på att jag växt som människa.
(Jag tror Nadde skulle gissat på det första..) ;)

(klicka på bilderna)
                                                   
                                                    
        
Jag sken om kapp med solen när jag lyckades pricka Frisbee korgen!
                                                  
Vi promenerade runt Strömmen. 
Över 5 öresbron som gungade oroväckande när folk promenerade över.
Besökte "Tänkargrottan" vid vattnet, där golvet är dekorerad med citat och bevingade ord.
Varm, soligt, underbart!

              

En julvört, färsk från frysen, skulle bli påskmat åt änderna
(den var fortfarande god -enligt Nadde)
Ankan syns längst ner till höger på första bilden - om man tittar noggrant
                     

På kvällen grillades det hos vänner.
Fast jag glömde plocka upp kameran.
Men vi såg antagligen såhär tjusiga ut hela kvällen - ifall ni undrade ;)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Wow, vad mysigt du verkar ha haft!! Och trevlig med bilder!



Sv: Förrätt: avocado m/kräftsallad, räkor och några sockerärtor för att pynta till lite. Huvudrätt: Kalvstek med skogsvampsås (ej hemgjord), bakpotatis med vitlöksmör och majs och ugnsstekta tomater med örtsalt. Dessert: Egoinas favorit: Fröinges kladdkaka m/vispgrädde. (Jag kan ju inte baka!!!!)



..men det var jättegott - om jag får säga det själv ;)

2009-04-12 @ 20:31:51
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Hyfsad duktig på att göra mat är jag - men som sagt: BAKA KAN JAG INTE!! Nu skall jag ut med hunden och sen natta. Såg nånstans i en blogg att: Lev medan du är ung - sova kan du göra när du blir gammal och ju mindre du sover som ung ju fortare blir du gammal (eller nåt i den stilen). Natti natti ;)

2009-04-12 @ 22:21:01
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Åh, vad snygga ni var/är!! :) kraaam

2009-04-12 @ 23:48:03
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va kul & trevligt ni verkar haft det & vilket väder sen! :-)

2009-04-13 @ 17:16:17
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0