Inredningsparty

Jag var förresten på inredningshomeparty i veckan som var, för något
som hette Zelected By House.
Riktigt snygga saker - och inte alls så dyrt som det ofta är på homepartyn.

Jag skulle dock bara följa med för att jag var nyfiken och för att titta.

Eftersom ni kanske har förstått av mitt förra inlägg från helgens lilla snedtramp,
att jag är en tjej med lätt bristande impulskontroll...så förstår ni hur bra det gick!

Jag köpte fyra snygga keramikmuggar
(hurra! då kan jag plocka undan IKEAS 2 krones muggar)



och et par Buddahlyktor till min (ständigt växande) Buddahsamling.






Kommentarer
Postat av: Tova

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-10 @ 23:20:35
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0