Snaaart så...

....åker vi iväg för att fira Tindragumman!
Jag yrar runt här med morgonbestyr, slå in knöliga presenter, plocka ihop allt jag lovat ta med
till Becka när jag skulle åka ut,  och jagar på sömniga sportlovsbarn som har vänt på dygnet under veckan.
Fast nu slappar jag med Earl Grey och räksalladsmacka.
Sen - röja i ordning lite, väcka Daniel en gång till, dusch, smink, plocka fram kläder, mat, åka.

Jag kan lägga ut ett recept på skolebollene sen.
Såg det var flera som ville ha ;)

Ha en bra dag, ni fina människor där ute!
Hoppas er dag blir ljus och fin.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas ni får en fin dag, håller utkik på receptet sen : )

2009-02-21 @ 13:51:40
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0