Opausad

Nej, jag har inte haft någon bloggpaus - inte någon planerad i alla fall.
Jag har bara haft mycket som jag inte kan dela med mig i bloggen.

Och det är inte att jag har börjat äta massa socker igen eller blivit seg och lat,
för det går faktiskt rätt bra både med träning och matvanor. ;)

Egentligen har jag ju haft saker att dela med mig av, och annat att skriva om,
men jag har varit för trött att både skriva och läsa bloggar.

Förra veckan var jag faktiskt på återkontroll på laserkliniken.
Nu är det nästan 3 månader sedan min operation, och jag kommer knappt ihåg
hur det var att vakna varje morgon och se allt som i en dimma....
Denna gången mättes min syn för att se hur den hade ändrats, och hur mycket.

Färska siffror från kliniken:

Innan operationen -

Höger:  - 4.0     Brytningsfel: - 1.50

Vänster: - 4.75   Brytningsfel: - 1.50

Förra veckan, efter 2½ månad -

Höger: +- 0      Brytningsfel: - 0.25

Vänster: - 0.25  Brytningsfel: -0.50


Det kan bara bli bättre!
Nästa besök är om 3 månader igen, och då har jag förhoppningsvis perfekt syn!  :)



Kommentarer
Postat av: Becka

Du är vacker!

2011-03-17 @ 23:59:47
URL: http://boxofsecrets.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Så det fortsätter att bli bättre och bättre upp till ett halvår efter operation? Trist bara att de inte kan fixa brytningsfel.

2011-03-18 @ 17:57:24
URL: http://namligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0