Postoperativt

DAG 4
Efter laserbehandlingen.
Jag behövde hålla ögonen öppna så mycket som möjlig.
För att det skulle läka så bra som möjligt. Helst inga bedövningsdroppar.
Blinka och titta, inte blunda och vila ögonen som jag helst av allt ville.
Det var jobbigt när det skavde och sved, och när jag blundade och lyssnade på
ljudbok eller radio, ville jag allra helst somna.
Jag såg suddigt, så TV var jobbigt att titta på.

Men måla fungerade bra.
Samtidigt som jag lyssnade jag på ljudbok.
Och fick tycka synd om mig själv ;)






Kommentarer
Postat av: Pia

vilken målning! :o)

Låter dock lite otäckt med allt skavande.. Hur länge ska det vara?

Kram på dig!

2011-01-15 @ 17:26:48
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Sara - Två barnmorsa med lite attityd.

Nej det är inte mina barn, mina barn är nästa överallt på bloggen :p

2011-01-17 @ 21:01:25
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0