Syndabekännelse

LÖRDAG:
1 stk Snickers
1 dubbel Bounty
2 små chokladkakor med rispuffar
9 skumbitar
1 näve Ahlgrens bilar
1 stort glas apelsinläsk
1 kg dåligt samvete
1 liter ångest

Det här är inte bra.
Jag slarvar med 3 timmars regeln (mat var tredje timme),
är kaxig över att jag fixar mitt "nya" liv så bra,
handlar lördagsgodis åt barnen på tom mage.
Och faller i sockerknarkträsket.
Big time!
Jag kunde inte ens bara nöja mig med en liten, liten mini Ahlgrensbil.
Dumma mig :(

Men nu tänker jag inte ligga kvar i diket och tycka synd om mig själv.
I kväll ska jag äta Granatäpplen, och då kommer jag inte hinna med att synda
- för det tar en hel evighet att äta!







Kommentarer
Postat av: Pia

Så du tog dig ett återfall.. so what?! Det är bara "upp på hästen" igen..



Tack för dina fina ord.. jag blev så glad av att läsa dem!!

Ja, jag har mätt mig och, bortsett från de där 10 kg som jag hastigt tappade hahaha, märker efter 1,5 månads träning att jag tappat flera cm!! Kommer inte att väga mig så ofta(även om jag definitivt har mer lust nu att ställa mig där!!) men ville veta min startvikt liksom..



Så får vi se vart det slutar.. :o)



Kram på dig!

2011-02-07 @ 21:05:21
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0