Gosh

Herre min get vad jag är trött!

Det blev ingen Kundaliniyoga som hade planerat in i dag.
Jag var tvungen att ställa in, då jag var på ett sent möte.
Så i stället för att träna själen, blev det en timme hårt Zumbapass.
Och när jag ändå var på gång - så körde jag vidare med 45 minuter styrketräning.
NU har jag i alla fall en ursäkt att vila musklerna i morgon!

När jag kom hem hade mina duktiga barn fixat pasta och köttfärs.
Precis vad en vrålhungrig mamma behöver för att inte flukta mot sockerburken ;)
Nice!



Kommentarer
Postat av: Svorskan

Vad duktig du är! Fysisk träning ger lite till själen det med, tycker jag. Även om yoga och annat påverkar mer.

Sv: Du har ju några barnbarn och hade jag haft det, så hade jag satsat på stolar och matta som inte är så känsligt. Kanske när jag nu äntligen har låtit bli att vara förnuftig i mina val, att jag får barnbarn då? Hahaha, det skulle varit typisk.



Såg förresten att din dotter har börjat blogga igen. Vad roligt!

2011-02-25 @ 14:41:50
URL: http://svorskan.se
Postat av: Pia

Bra jobbat!!!! Jag skulle också vilja gå på yoga igen, men där jag tränar finns det bara ett pass under veckan. Klockan SJU PÅ ONSDAGSMORNARNA!!!! Herregud.. Hade det varit på en annan dag än just min lediga dag så hade jag kunnat fundera på det. Men nä, mina sovmornar på onsdagarna är heliga! :o)



Kul med en ajfåån.. Har fortfarande problem att förstå min vanliga mobiltelefon, så någon ajfåån blir det inte för min del! Hahaha..

2011-02-28 @ 19:45:53
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0