Norgeresan del 1

Vi har varit i Norge minsann!
Underbara dagar med familj och släkt i anledning mitt kusinbarn Eiriks konfirmation.

Nu är det visserligen några dagar sedan vi kom hem -
men någon energi att lägga ut bilder från vår fina Norgeresa har inte funnits.
Nu snabbar jag på innan den tar slut igen!
(så får vi se hur långt jag hinner....)

Början - 6 timmar tåg och 2 timmar buss.
Gick över förväntan bra.
Tålmodiga och lättroade var både Tindra, Tuva och Enya.

Tågbyte och 45 min väntan i Katrineholm


Tuva blir underhållen av morbror Jonas


Enya har förvandlat armstödet till en häst och kollar på Tindra som
sitter på sätet bakom
enya

Tindra har sällskap av sin docka


Daniel hoppas resan går fort


Tuva & Enya busar


Enya biter Tuva


....inte så uppskattat


Enya tycker att tågsätet fungerar perfekt som säng


I Oslo fikade vi med barnens faster Else Marie innan vi åkte vidare till Tofte



Kommentarer
Postat av: Gun

Välkommen tillbaka. Vilken härlig familj ni är.

2009-09-24 @ 21:35:15
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Resan dit såg ut till att gå bra! :D

2009-09-25 @ 17:24:55
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0