I går ...

I går var  vi bara hemma korta stunder, så jag  han inte blogga alls.
Det brukar vara så på helgen ibland - hinna med allt så inte hinns i veckan.

Jag hade röjt min och barnens garderob, och efter jag hade skänkt bort
det som kunde ärvas till kompisar, blev det 2 sopsäckar kläder över som vi lämnade till loppis.
Och där hittade vi själva lite böcker som krängdes för halva priset.
Jo, jag vet att jag har högar med böcker jag aldrig hinner läsa,
men det här var poesi, citat och faktaböcker.
....ja, och så konstböcker för Naddes del.




Nadde studerar ikoner och konstverk i sina nya böcker



Efter ytterligare shopping och storhandling åkte vi hem och åt
- kycklinggrillspett & ris med jordnötsås, och kollade ett avsnitt Heroes
innan vi hälsade på kompisar ....precis under Earth hour



Och när Tv och stereo är avstängd, kan man spela musik på mobilen
- med tuffa minihögtalare ;)


Vi hälsade på Pella sen
Vigdis tog lite vin. Och åt Sannas godis



Nadde kollade Pellas dator och ser lite nervös ut.
Eller betänkt kanske..?


Vi avslutade kvällen med att kolla på en dålig film.
Och då skojar jag inte.

"While she was out"  En riktigt DÅLIG film!

Nu ska jag dricka kaffe för jag har så ont i huvudet =)



Kommentarer
Postat av: Pia

Loppis är suveränt, speciellt vad gäller böcker.. Har gjort så många fynd på loppisar!! :o)

Hoppas huvudvärken gått över och du får en skön söndagseftermiddag!

2009-03-29 @ 16:50:41
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0