Piggelin & Piroger

Här bjuder jag på lite bilder från lördagskvällen:
(Som du kan läsa om HÄR)

Vackra Cicci som bjöd på coctailparty   ;)


Hon bjöd även på smaskiga piroger med olika fyllningar:



Hon gör inte bara piroger...hon målar urläckra pinuppor också!


...och är lite av en Piggelindrinkmixexpert


Tjusiga Jessica!



Very trevligt minsann!


Vi speladeTWISTER (eller lekte..kanske man säger?)



Gjorde egenkomponerade drinkar av allt möjligt gott som Cicci hade handlat.
Riktigt kul och spännande - jag som aldrig dricker eller gör sånt annars blev riktigt duktig mot slutet!
...annars så kan anledningen att jag blev mer och mer nöjd vara en annan....eventuellt.


På alla fester ska man ha djupa samtal i köket - annars är det ingen riktig fest! ;)
Jag ÄLSKAR Cicci och Petris kök!! Kolla murstocken som är framtagen i väggen!
Hur läckert som helst! Hela lägenheten är snygg, men jag föll som en fura för köket....
Petra och Jenny




Singstar var också en höjdare...även om jag inte lyckats fånga stunden utan massa sudd.
Nåja......en bild blev det i alla fall :)



I början tittade jag på...men sen blev man lite modigare.
Sen spelades det lite Wii - men det har jag inga kort på,
så det får bli ett kort när vi kolladeTwister

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Haha, vilken kul kväll!!! :D

Fina tjejer också :) Hade gärna sett lite bilder på mammsen också!



kram

2009-03-15 @ 21:34:38
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, vilken kväll ni verkar ha haft! :)

2009-03-15 @ 21:48:58
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ni verkade ha en superkväll ;) kram!

2009-03-16 @ 11:06:47
URL: http://cevinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0