Porrlugg!

Jenny säger att jag har porrlugg!



Bakgrundshistoria:
För ett par veckor sedan fick jag den fantastiska idéen att klippa lugg.
Jag har alltid haft lång lugg, med undantag för tonåren, då jag hade kort hår och spretlugg.
Trött på vintertråkig och risig kalufs och med samma långa hårstajl i många år
bestämde jag mig snabbare än min hjärna hann reagera - Kort lugg it is!

Bilden i mitt huvud, av hår som perfekt ramar in pannan så man ser så där
lagom filmkrönikesmart ut, krossades snabbt när jag tittade mig i spegeln efteråt.....
Jag kunde bara instämma med Mia Törnblom: ... Så Dumt!

Fortfarande kan jag inte riktigt förlika mig med min nya look.
Det är liksom inte jag....
Även om Jenny säger att det är fint med porrlugg.



När jag tittar i gamla bilder, såg jag att jag hade nästan samma frilla när jag var tre.

Nice =)

Kommentarer
Postat av: Anki

Åhh vad du får mej glad med din blogg, kan inte låta bli att skratta här i min ensamhet...porrlugg...hihihi.

Oerhört söt liten treåring

2009-03-02 @ 18:28:40
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Sill-Britt

Haha, porrlugg är mycket bättre än..tänker..sån där skarp page med skarp nacke och lugg som bibliotekarierna har. Eller "vulgoläraren" (finns en i varje lärarrum) som har sån där fluffig "svampfrisyr", sönderblonderat med svart underhår. rysa

2009-03-02 @ 21:05:16
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Isabella

Det finns porr i allt vettu:) Din lugg var ju jätte fin =) Alltid kul med nåt nytt!

Själv då har man porrtunga fniss

2009-03-02 @ 21:34:13
Postat av: mammabecka

Haha! Men du är ju vacker, mamma. Både som treåring och som piipåring! Fast jag vet hur det känns, gillar inte heller att ha lugg. Har alltid önskat mig lika långt hår som dig!



kram



ps. det var först nu som inlägget syntes på bloggkoll!! ds.

2009-03-03 @ 00:29:25
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0