Back on track

....well inte riktigt, men i dag är jag på benen i alla fall.
Det har varit en riktig pärs, och jag har bara lämnat sängen för mat, dryck
och att sett till att barnen går iväg till skolan (vilket inte är så bara, utan en kamp varje morgon)
I går kväll drog jag frisk luft för första gången på 2½ dag (gick hem från jobbet i tisdags)
då jag behövde handla mjölk i närbutiken.
Det känns bra att jag stannade hemma hela veckan dock.
För även om jag kan beskåda världen från ett annat perspektiv än sängen,
så käns det som en ångvält kört över mig.
Så trött så trött...

Tack snälla ni för krya-på-dig hälningarna!
Det värmer mitt hjärta mycket  ♥


Kommentarer
Postat av: Anki

Skönt att du är på benen igen!!!!!

Kram Anki

2009-03-20 @ 18:50:57
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt att du é på benen igen!

2009-03-21 @ 11:51:12
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0