0, 1, 10, 11, 100, 101, 110, 111, 1000, 1001, 1010, 1011,




I dag har vi:

*Flyttat resterande filer som ska sparas.
*Blåst två datorer och installerat om XP
*Kopplat in vår nya internetleverantör Bredbandsbolaget
*Lösenordsskyddat datorn så ingen annan än Administratören (...dvs. Jag)
kan ladda ner program eller ändra inställningar så datorn börjar sega och dumma sig!
*Letat reda på lösenord, installationskivor, bokmärken mm.
*Installerat om alla program så datorn fungerar som normalt igen.
*Justerat inställningar så man kan kolla från datorn till Tv



Jo.....och med vi så menar jag att Nadde guidar mig genom det hela såklart
- annars vore jag rätt lost...haha  ;)

Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såntdär kan verkligen behövas ibland, då datorer verkar leva sitt eget liv... Hoppas den funkar bra nu!

2009-03-02 @ 08:59:22
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Monica

Ett annat tips är att damma datorn. Alltså öppna upp locket och blås med en hår fön och sedan damma med topps. Viktigt att göra det rätt isåfall så man inte förstör någonting xD Men damm kan verkligen också sega ner datorn!

2009-03-03 @ 09:10:29
URL: http://monicali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0