Växthuseffekten

Jag vill ha mer sommar nu!
I dag var det 10 grader celsius i Norrköping.
I morgon blir det enligt SMHI 19 grader, och på fredag 11
Det som är jobbigast är när det luras med graderna.
Upp och ner så man blir alldeles dygnvild!
(...eller sesongvild kanske det heter - eller borde heta)
Borde kanske vara van med småkyliga somrar - uppväxt i NordNorge som jag är,
men nej, jag vänjer mig tydligen aldrig.

Jag kanske inte vill ha det riktigt så varmt som en lördag i februari, som
väderrapporten i Norrköpings Tidningar visade,
men några grader mer hade jag verkligen inte blivit ledsen över....  ;)

(Kanske svårt att se - men det står 1802.6 °C )


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, lite sol & värme skulle sitta på sin plats nu! Solen ser dock ut att titta fram idag - Hoppas!

2009-06-11 @ 07:03:06
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Pia

Ja, jag tycker att de överdriver det här med växthuseffekten.. Här uppe märks inte ett skit av den!! ;o) Fatta, om en vecka börjar det bli mörkare.. Vaa?? Jag har ju knappt suttit på altanen på kvällarna än.. surar

2009-06-11 @ 22:19:39
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0