"Så länge vi båda andas"

Jag hade inte tänkt att mitt första inlägg skulle bli argt och tråkigt.
Men nu blir det så.
Jag hade skrivit ett långt inlägg och skulle bara förhandsgranska - och när jag skulle gå tillbaka för att publicera,
så var hela inlägget borta! *grrr*

Okej.
Jag tänker inte skriva någon lång inledning. Ej heller en presentation.
Inte nu.
Är lite trött efter 2 dagar med maginfluensa på jobbet
-vilket innebär till stor del torka och sprita av alla tänkbara
och otänkbara ytor stup i ett + en massa onämnbara upplevelser som bara en
som har upplevt en riktig maginfluensa kan förstå...

Boktips kan jag i alla fall ge den som har lyckats missa Twilightserien.
LÄS!
Är precis klar med 3:dje boken, och längtan med förväntan på 12. mars då den 4:de boken har svenskt releasedatum.





Så. Nu ska jag cykla och handla mat som går snabbt att fixa. Pizza kanske?

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Bra att du börjar nu :-)

2009-01-27 @ 17:36:39
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Jecca

ooh, älskade den filmen, har nu börjat att läsa bok nr 1=)

2009-02-04 @ 00:36:21
URL: http://www,metrobloggen.se/Jecca
Postat av: Jultomten

Åhh, serien äger!! Läser beckas blogg så jag tänkte kolla din :D men ett tips bara, läs dem på engelska, mycket bättre då översättnigen förstört lite av "inlevelsen"..:) // Tomten

2009-02-04 @ 17:33:59
URL: http://jultomtens.blogg.se/
Postat av: Mariann

Gled deg til bok 4. Den e helt super!!

Eller må jeg si meg enig med jultomten. De er best på engelsk. :)

2009-02-05 @ 13:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0