Pepparkorn

Dagen har flutit på lika snabbt som kräksjukan på mitt jobbs köksgolv.
Men jag är i alla fall frisk!
Jag kör små knep som svälja hela vitpepparkorn, dricka avslagen coka cola, en kork whiskey på kvällen
(För att döda bakterier såklart - i fall du höjde ögonbrynet nu!)
Så jag blir inte sjuk. Inte.

Har klurat med lite papper till försäkringskassan och känner mig riktigt duktig.
Det var tydligen bostadsbidragdags igen.
Nu ska man bara orka åka in till stan handla frimärke och posta innan fredag bara......


Nu ska jag hänga kläder och göra kycklingnuggets & ris med sweet chillisås. Nice bajs.
Sen vara social en stund och sova.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Din snygga visningsbild syns nu mammsen :-)



älskar dig!

2009-01-29 @ 00:30:29
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Ullis

Det tråkiga med bostadsbidrag är ju att du blir återbetalningsskyldig om din inkomst ökar :/

2009-02-04 @ 22:49:56
URL: http://pixlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0