Det gick inte att verifiera detta exemlaret bla bla bla

Jag gillar verkligen Firefox!
Av okänd anledning bytte jag till Internet Explorer för länge sedan, och fastnade i nåt träsk.
Sen blev jag sur på Explorer (och hela windows faktiskt..) och bytte webläsare i ren protest!
Det var som att återse en gammal vän.
Det gick lite hackigt och trögt i början av vår nyfunna relation
Svårt att hitta dem rätta orden - men sen bara lossnade det!  =)

Jag bara älskar firefox rättstavningsfunktion!
Den rättar och kommer med förslag på ord.
Nyss skulle jag skriva "supernöjd" och då kom den med förslag på väldigt spännande ord.
-som superdator, supernova, supersonisk, upphöjd, supponera och försupen.
Hugget som stukket liksom...

"Tack för hjälpen, jag är supernöjd"
"Tack för hjälpen, jag är supponerad"
"Tack för hjälpen, jag är supernova"
"Tack för hjälpen, jag är försupen"
"Tack för hjälpen, jag är supersonisk"
"Tack för hjälpen, jag är upphöjd"

Ja. Jag är lättroad.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Hahaha! ROlig dator! :D



puss

2009-02-19 @ 19:55:57
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag älskar Firefox med ;) men dock inte den senaste version råkade av misstag uppgradera den iallafall trots att alla har varnat mig xD Men fortfarande gillar jag det mycket mer än internet explorer

2009-02-21 @ 01:48:49
URL: http://monicali.blogg.se/
Postat av: Linda Andersson

ha ha ha, jag är försupen :D.

Själv kör jag inte med firefox, kör med google chrome istället, anledningen att jag inte kör det förstnämnda är att jag inte kan spela ett MOG baserat webbspel då. (Fråga mig inte vad MOG står för bara... för det har jag ingen aning om). IE dissar jag helt.

2009-02-26 @ 22:24:27
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0