Familjen Mysig

Det är så himla mysigt hemma hos oss.
När jag kommer hem från jobbet, förbereder jag  kvällens middag.
Det blir långkok som vanligt.
3 rätters hade jag tänkt - eftersom jag alltid är fylld med överskottsenergi så här dags. 
Och efterrätten gjorde jag redan innan jag åkte till jobbet i morse.
Efter jag hade städat övervåningen. Och tvättat kläder.

Sen äter  vi tillsammans.
Ser varandra djupt inn i ögonen och berättar om skola och arbetsdag.
Dukad bord, ett varmt sken av levande ljus och till tonerna av fridfull klassisk musik.......



Nä.....
Bara skojja!
Så här ser det ut ungefär vid måltiderna:
(bild tagen i dag)





Kommentarer
Postat av: mammabecka

Haha! :P I know mum ;)

Puss!

2009-02-03 @ 19:12:35
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vi står ju ändå varandra väldigt nära, även om vi kanske inte äter tillsammans :)

Men jag förväntar mig trerätters när jag kommer hem!

2009-02-03 @ 21:04:50
Postat av: mammatezzan

vilken dröm det skulle ha varit och fått ha det så vid middagen. hihi

2009-02-03 @ 23:46:48
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: chayah xD

hahaha dröm lite till mamma xD

du får mig aldrig att sluta äta vid datorn

MOhahahahhahahahah

2009-05-04 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0