Sådär!!

Nu har vi varit i Millekalas och det var jättetrevligt. Han var så lycklig över alla fina presenter, men det som stod högst i kurs var en stor tramptraktor som han fick av Nadde och sin mamma.
Glömde ta några kort - fastän jag hade packat ner kameran. :(
Men jag kan lägga en bild på traktorkortet jag gjorde åt Mille.
Han är ju grävmaskin- och traktortokig, så jag tänkte det skulle gillas.
Jag satte dit hjulen efteråt så man kunde snurra på dem, och även böja skopan fram.
 

 
Sen promenerade vi förbi Willys o handlade  godis, chips, läsk & dipp till vårat fredagsmys.
Det blev nog lite mer än jag hade tänkt ....
Det här var ju innan vi blodsockerrusiga och hungriga irrade in på Mc Donalds
för att utnyttja våra "köp-en-meny,-få-extra-grejer-så-du-tror-du-sparar-pengar-McDonaldskuponger"
Sen fick vi springa som sjutton i högklackade skor för att hinna med bussen hem, så man slapp vänta 20 minuter i kylan.
(Eller JAG fick springa i högklackat - inte barnen såklart :p )
Men nu sitter jag i alla fall och tar det lugnt, för första gången sen i morse och trycker i mig smågodis.

Hoppas ni har en fin fredagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Haha! Låter som ni har haft kul! Jag vill också ha McDonaldsmat! Tycker faktiskt att de borde öppna ett litet mini-donken här i gusum. För oss invånare S



Jättehäftigt kort, må jag säga.



Kram och puss på min fina mamma! :)

2009-02-06 @ 23:26:30
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jättefint kort! Riktigt konstnärligt :) Har du gjort det själv?

2009-02-07 @ 10:29:57
Postat av: vigdis

Tack så mycket! Ja, jag har pysslat ihop kortet själv. Gillar att måla,pyssla & sånt :)

2009-02-07 @ 11:07:25
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hej! Jag vill bara att alla ska veta hur otroligt fina kort Vigdis gör. Du är konstnärlig och påhittig och skriver med en personlig vacker stil. Kan man livnära sig på att vara kort tillverkare så är du den mest lämpade Kram på dej / Katrin

2009-02-07 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0