Fredag den trettonde

Några trevliga timmar hos Pella.
Sällskapade gjorde även Tin Tin, Tony, Jenny och Magnus.
Ljuv musik stod Pellas dotter Jenniefer och kompis för.
Jättemysigt.
Lite bilder dårå:


SpexJenny & Tin Tin:




Jenny spexar:


...Och Spexar:


Och Magnus tittar på när Jenny spexar:


Och så blev hon trött:



Pella och halva Tony:


Här spelar flickorna för oss. Jenniefer går i musikklass och är så himla duktig!


Och jag lyssnade också intensivt:


Sen var det dags för mig att åka hem och sova, och sen dess har jag inte hunnit blogga mycket.
Men jag ska skriva mer sen.
Om vår dramatiska alla hjärtans dag....


Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Vi har samma tapeter som på bilderna! s De där randiga. Ser ut som ni hade en mycket trevlig kväll! Sånt där kan jag sakna, vi har inga bekanta som är på "samma plan" som vi. De flesta har inte ens barn än, det blir säkert så att våra barn kommer att vara barnvakt åt deras barn sen, hahaha. Och de fåtal som har barn låtsas som livet är slut- man gör ingenting "roligt" längre och alla som tar ett halvt glas vin inför barnen borde dö. s

2009-02-15 @ 13:32:10
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: mammabecka

Fina bilder :) Spex-Jenny, ska jag börja kalla henne för! Haha!

2009-02-15 @ 15:25:21
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0