Histamin

I dag var det sol och varmt.
Underbart väder.
Egentligen.
Jag blev påmind igen om varför jag gillar hösten mer än våren!
Jäkligt påmind!



(Bild: Sjukvårdsupplysningen)

Ögonen kliar nåt infernaliskt, och när man först börjar gnugga sig i ögonen går det inte sluta.
......för då kliar det ännu mer!
Jag känner hur det sprider sig till näsan med - men det är dock ögonen som varit värst i dag.

*gnäll gnäll gnäll*


Jag är tacksam för solen ....men jag tycker jäkligt synd om mig själv
dessa vårdagar då det känns som om man lever i ett moln av malen vitpeppar.
*snyft*

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Jag får likadant i ögonen, eller inte så där överfrenetiskt, men jag minns ett år då det var värre än vad det brukar vara (kunde ju bero på att jag bodde precis bredvid allt det som jag var allergisk mot), då fick jag ögondroppar, som funkade, men även vanliga allergitabletter.

2009-04-02 @ 22:30:32
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Stackars mamma :( <3

2009-04-02 @ 23:02:03
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Madde

Jobbigt med allergi, läste att det skulle bli ännu värre denna vår. Lider med dom som är pollenallergiker, det är ju nu på våren man verkligen vill njuta och va ute i fina väder. Hoppas du hittar bra medicin som hjälper så du kan njuta lite av de fina dagarna.

Kram och trevlig helg!!

2009-04-04 @ 10:26:16
URL: http://glamourmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0